سعر اشتراك beIN Sports 2023 مصر بالتقسيط

أسعار اشتراك beIN مصر 2023| سعر باقة تميز، انطلاقة، قمة، سوا | اسعار البطولات القارية

سعر اشتراك beIN Sports بى ان سبورت 2023 مصر بعد التحديث الجديد وأرقام خدمة العملاء، وذلك بعدما زادت في الآونة الأخيرة حجم البحث عن أسعار الاشتراك في قنوات beIN Sports هذا العام خاصة مع فترة نهائيات كأس العالم 2022 في قطر. وكما ذكرنا ارتفعت نسبة البحث بسبب قيام بي ان بتحديث الباقات والمحتوى والأسعار بشكل كبير، فقامت بإضافة باقات جديدة كلياً وقنوات جديدة ومحتوى آخر جديد وأيضاً قامت بإضافة خدمات أخرى كخدمة beIN Connect للمشاهدة عبر الإنترنت وخدمات بوكس أوفيس، تابعنا عبر هذا المقال على موقع فسفس لتتعرف على كل ذلك. ومن المتوقع أن يزداد حجم البحث من جديد خلال الفترة المقبل بسبب إقبال العديد من البطولات الأوروبية والأفريقية، حيث من المقرر أن نتابع مباريات نهائيات كأس العالم في قطر، وكذلك دوري أبطال أفريقيا وكأس الأمم الأفريقية، والتي يشهدان منافسات قمة في القوة والجمال، بعد السيطرة على انتشار فيروس كورونا.  وكما هو معروف لدي كثير من المتابعين أن باقة قنوات MAX المشفرة لها اشتراك خاص بها كما جرت العادة في الكثير من البطولات القارية السابقة كمباريات كأس العالم، ومباريات اليورو وكأس آسيا وكأس أمم أفريقيا، اما الآن قامت بي ان بزيادة عدد قنوات beIN Max من 4 قنوات إلى 6 قنوات beIN MAX لتتمكن عزيزي المتابع من متابعة جميع المباريات بتغطية أفضل.

نتعرف الآن علي أسعار الاشتراك في beIN sports بطريقة سهلة وسريعة وكذلك أهم القنوات المتوفرة للمشتركين سواء بالباقة الكاملة أو الباقة الرياضية أو الترفيهية، ونوفر لكم أسعار تجديد الاشتراك في بي ان سبورت، وأماكن وعناوين الموزعين الرسميين في مصر.

كما سنتحدث عن أنواع أجهزة الاستقبال وأسعارهم في مصر بعد زيادة الأسعار مؤخراً بسبب إضافة ضريبه القيمة المضافة علي الكثير من المنتجات.

ماهي beIN؟ وما هي البطولات المنقولة عليها؟

beIN هي مجموعة إعلامية عالمية محترفة متخصصة في الإنتاج التلفزيوني وحقوق البث العربية والعالمية، وتعمل الشبكة علي تزويد عدد المتابعين والمشتركين بأفضل وأحدث البرامج المتنوعة. ويعتبر عدد متابعين شبكة قنوات بي ان حول العالم في أكثر من 20 رياضة مختلفة أكثر من 30 مليون متابع علي الشبكات الاجتماعية، وأكثر من 70 مليون مشترك في باقاتها المختلفة في الشرق الأوسط والعالم، وتمتد أنشطة الشبكة في 5 قارات وتركز بشكل كبير علي المحتوي الرياضي. وبالتالي، فهي الشبكة العربية الوحيدة التي تمتلك العديد من القنوات الرياضية والغير رياضية والترفيهية، وتمتلك حقوق بث العديد من الأحداث مباشرة ومسجلة في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا. تمتلك الشبكة أربعة باقات مختلفة بأسعار مختلفة تقدم من خلالها أكثر من 100 قناة عالية الجودة Full HD + 4K ومشفرة ضمن نظام التشفير الآمن الذي تتبعه القناة، وتقدم من خلالها العديد من الأحداث والأنشطة الحصرية بصفة مستمرة.
أسعار اشتراك beIN Sports في مصر
أسعار اشتراك بى ان سبورت في مصر
وتتنوع الباقات عبر هذه الاشتراكات، فهناك قنوات رياضية، وقنوات المسلسلات العربية والأجنبية، وقنوات الأفلام الأجنبية، وقنوات العرض الأول للأفلام، وقنوات الأطفال، وقنوات الطبخ، وقنوات الأخبار العربية والأجنبية، وقنوات ناشونال جيوغرافيك والمزيد وجميع هذه القنوات عالية الجودة HD. شبكة beIN هي الشبكة الرائدة في مجال البث التلفزيوني الحي للأحداث الرياضية المختلفة في منطقة الشرق الأوسط وشمال إفريقيا، ليس هذا فقط، بل لها أذرع آخري في أوروبا وأمريكا. تمتلك شبكة بي إن كافة الحقوق الحصرية لبث جميع الدوريات العالمية والعربية الكبري وهذا ما يهم الكثير من الزوار ☺، منها “الدوري الإنجليزي الممتاز، والدوري الإسباني، والدوري الإيطالي، والدوري الفرنسي، ودوري أبطال أوروبا، والدوري الأوروبي، ودوري أبطال إفريقيا، ودوري أبطال آسيا”. بالإضافة إلي حقوق بث مباريات “كأس العالم، وكأس القارات، وكأس الأمم الأوروبية، وكأس الأمم الأفريقية، وكأس الأمم الآسيوية، وكوبا أمريكا”، وكذلك كافة مباريات التنس الأرضي والطاولة، و كرة السلة والكرة الطائرة، والسباحة، وألعاب القوي، والألعاب الأولمبية، وسباقات الدرجات النارية وسباقات السيارات، ومباريات الملاكمة، والمزيد من المحتويات الرياضية الرائعة.

تردد قناة bein sport المفتوحة على النايل سات

تعمل قنوات بى ان سبورت bein sport كذلك على أنظمة البث المجاني وذلك عبر الترددات والأقمار التالية:-
القمرالترددمعدل الترميزمعامل التصحيحالاستقطاب
نايل سات11084275005/6افقي H
نايل سات12245275005/6افقي H
نايل سات12476275005/6افقي H

سعر اشتراك bein sport 2023

جاء وقت التعرف علي أسعار الاشتراكات الجديدة وأسعار التجديد في كافة الباقات المختلفة التي تعرضها القناة للمشتركين بالترتيب وبالسعر كل ثلاث أشهر والسعر النصف سنوي والسعر السنوي.


سعر باقه قمة 2023

باقة قمة
باقة قمة
محتويات باقة قمة [Ultimate]: تحتوي علي كافة القنوات المتوفرة بالشبكة، ستستمتع بمتابع كافة القنوات الرياضية بالإضافة لقناة الـ 4K، وكافة القنوات الترفيهية كقنوات الأفلام، والمسلسلات، والأطفال، والطبخ، والعلمية، والقنوات الجديدة عند إضافتها مستقبلاً.. إلخ.

من خلال باقة قمّة ستستمتع بـ 89 قناة رياضية وترفيهية بتقنية عالية الجودة 4K + Full HD.

عند الاشتراك في باقة قمّة تحصل مجاناً على الآتي:
  • اشتراك مجاني في خدمة beIN CONNECT للمشاهدة على الأنترنت على جهازين فقط.
  • خمسة أفلام شهرية ضمن خدمة BOX OFFICE.

سعر باقة قمة في مصر 2023

عدد القنوات:89 قناة
سعر الاشتراك شهري:730 جنيه مصري
سعر الاشتراك ربع سنوي:1460 جنيه مصري
سعر الاشتراك السنوي :8760 جنيه مصري

نظام تقسيط باقة قمة الربع سنوي

قسط أولقسط ثانيقسط ثالثقسط رابعالإجمالي
2190 جنيه2190 جنيه2190 جنيه2190 جنيه8760 جنيه

نظام تقسيط باقة قمة النصف سنوي

قسط أولقسط ثانيالإجمالي
4380 جنيه4380 جنيه8760 جنيه

سعر باقه تميز 2023

باقه تميز
باقه تميز
محتويات باقة تميز [PREMIUM]: العديد من القنوات، مثل قنوات الرياضة العالمية كالدوري الإنجليزي الممتاز ودوري أبطال أوروبا والتصفيات الأوروبية والأفريقية الحصرية، مع متابعة قنوات الكأس القطرية الرياضية، وقنوات للأطفال، وقنوات المنوعات، والأخبار، وقنوات للأفلام والمسلسلات والمزيد من القنوات.

من خلال باقة بي ان Basic ستستمتع بـ 80 قناة رياضية وترفيهية وإخبارية بتقنية عالية الجودة Full HD، ويمكنك الترقية إلى باقة القمّة فقط.

عند الاشتراك في باقة تميز تحصل مجاناً على الآتي:
  • اشتراك مجاني في خدمة beIN CONNECT للمشاهدة على الأنترنت على جهاز واحد فقط.
  • أربعة أفلام شهرية ضمن خدمة BOX OFFICE.

سعر باقة تميز في مصر 2023

عدد القنوات80 قناة.
سعر الاشتراك الشهري :390 جنيه مصري.
سعر الاشتراك ربع سنوي:1170 جنيه مصري.
سعر الاشتراك نصف سنوي:2340 جنيه مصري.
سعر الاشتراك السنوي:4680 جنيه مصري.

نظام تقسيط باقة تميز الربع سنوي

قسط أولقسط ثانيقسط ثالثقسط رابعالإجمالي
1170 جنيه1170 جنيه1170 جنيه1170 جنيه4680 جنيه

نظام تقسط باقة تميز النصف سنوي

قسط أولقسط ثانيالإجمالي
2340 جنيه2340 جنيه4680 جنيه

سعر باقة سوا 2023

باقه سوا
باقه سوا
محتويات باقة سوا [ULTIMATE]: ستتمكن من متابعة أحداث رياضية أساسية كمباريات التنس والألعاب الأولمبية وغيرها من المحتوى المتميز، تضم هذه الباقة 7 قناة متخصصة لعشاق الافلام الأجنبية (الأكشن والاثارة والكوميديا والعائلة والرومانسية وغيرها)، مع 5 قنوات متخصصة في المسلسلات (مجوعة من المسلسلات العربية والغربية المترجمة باللغة العربية والتركية)، مع قنوات الأطفال وقنوات الطبيعة والترفيه والأخبار.

من خلال باقة سوا ستستمتع بـ 58 قناة ترفيهية ورياضية متنوعة بتقنية عالية الجودة Full HD.

عند الاشتراك في باقة سوا ستحصل مجاناً على الآتي:
  • فلمين شهرياً ضمن خدمة BOX OFFICE فقط.

سعر باقة سوا مصر 2023

عدد القنوات:58 قناة.
سعر الاشتراك الشهري:190 جنيه مصري.
سعر الاشتراك ربع سنوي:570 جنيه مصري.
سعر الاشتراك نصف سنوي:1140 جنيه مصري.
سعر الاشتراك السنوي:2280 جنيه مصري.

نظام تقسط باقة سوا الربع سنوي

قسط أولقسط ثانيقسط ثالثقسط رابعالإجمالي
570 جنيه570 جنيه570 جنيه570 جنيه2280 جنيه

نظام تقسط باقة سوا النصف سنوي

قسط أولقسط ثانيالإجمالي
1140 جنيه1140 جنيه2280 جنيه

سعر اشتراك بى ان 2023
سعر اشتراك بى ان 2023

كم سعر جهاز بي ان سبورت في مصر؟

نستعرض لكم من خلال هذه الفقرة كافة التفاصيل الخاصة بسعر رسيفر بى ان سبورت والمتخصص في عرض محتوي الشبكة بشكل حصري، وذلك بالإضافة لقنوات النايل سات المجانية. فمن خلال رسيفر beIN الرسمي نوع Humax ستتمكن من متابعة كافة قنوات الشبكة بالإضافة إلي قنوات القمر الصناعي الخاص بك مثل النايل سات أو العرب سات وخلافه بسهولة بدون مشاكل، وخاصة عند انتهاء اشتراكك ستتمكن من متابعة قنواتك بدون مشاكل باستثناء قنوات beIN. هناك العديد من الأجهزة التي تمكنك من تشغيل اشتراكك عليها بسهولة ومتوفرة لدي العديد من الموزعين المعتمدين للاشتراكات، والشائع منها هذه الأنواع، ويرجي العلم أنه قد لاتجد إلا نوعية رسيفر Humax C1 أو جهاز Sagemcom 4K.
beIN 4K Box
Humax beIN 1000sHumax C1Humax HD Mini
3350 جنيه مصريغير متاحغير متاحغير متاح
يرجي العلم أن سعر الاشتراك في الباقات غير شامل سعر الرسيفر، ويضاف سعر الرسيفر عند الاشتراك لأول مرة فقط. قد تجد عروض كثيرة مثل الاشتراك والرسيفر مجاني مع توصيل مجاني لكن للاسف هذه العروض خارج مصر.

أنواع أجهزة استقبال بي إن سبورت


أرقام الموزعين المعتمدين beIN Sports

يمكنك بسهولة الاشتراك وتجديد الاشتراك الخاص بك في أي باقة من الباقات السابق عرضها من خلال الموزعين المعتمدين في جميع محافظات جمهورية مصر العربية التابعين لشركة CNE الوكيل الرسمي في مصر، والمنتشر فروعه في جميع المحافظات.

أرقام الموزعين المعتمدين في مصر وجميع الدول العربية

الدولةرقم التلفون
مصر16162 – 38277788
السعودية000 90 400 974+
الكويت
220 220 11
الأردن
06 429 6666
الجزائر
098 24 0 23 98
البحرين16197000
قطر133
المغرب
05 20 20 63 63
تونس
31 334 934
باقي الدول
+974 400 90 000
واتس آب000 90 400 974+
جميع الموزعينالموزعون

فروع شراء اشتراك ورسيفر بى ان سبورت في مصر

يمكنك الآن بكل سهولة معرفة أماكن الاشتراك وشراء باقات بي إن سبورت بكل سهولة عن طريق الجدول التالي الذي يعرض كافة الفروع والموزعين المعتمدين في جميع المحافظات في مصر 2023.


متابعنا الكريم، هذه الأسعار استرشادية وقد تختلف من مكان لآخر ومن وقت لآخر، وإذا وجد أي مشكلة أو وجود استفسار لا تتردد في ترك تعليق أسفل هذا المقال.

تنويه هام: نحن في موقع فسفس، لسنا وكلاء ولا موزعين لشبكة beIN، وهذا المقال ما هو إلا استرشادي فقط، وجميع الباقات والقنوات والأسعار من مصادرها الرسمية، وقد تتغير في أي وقت حسب سعر الشركة الأم والوكيل الحصري في مصر CNE، وسيتم تحديث المقال وإضافة كل جديد بعد إضافته للباقة باستمرار.

في حالة كان لديك أي استفسار لا تتردد في تزويدنا بتعليقك عبر هذا المقال اسفل الصفحة، وسنقوم بالرد عليك بأسرع وقت ممكن.

مقالات ذات صلة

‫195 تعليقات

  1. زهقتونا من الصندوق الاسود اللى عالشاشه واا يمكن ازالته الا باعاده التسغيل مره اخرى والله بتذلونا وبفلوسنا وانا باقى لى 18 يوم فى الاشتراك الحالى وازلتم الخدمه اليوم …
    منتهى الاستفزاز سأقاضيكم
    وان اجدد بعد اليوم

    1. يمكنك التواصل مع خدمة العملاء او الموزع الذي تجدد لديه اشتراكك ليفيدك، فنحن ليس لدينا اي علاقة بالقناة بصفة او اخري ..

    1. للاسف اخي، نحن ليس وكلاء ولا موزعين ولا لنا علاقة بالقناة، ويمكنك طرح سؤالك علي الموزع الرسمي في مصر من خلال الاتصال بالرقم التالي 2016162 او الدخول لموقع القناة الاصلي والاتصال بهم وسيوفرون لك طريقة لتشغيل القنوات في دولتك .
      الي اللقاء..

  2. طيب يا اخ ابو نعيم
    انا من السعوديه واخي عايش عندكم بمصر
    لو ارسلته عندكم او اي فرع لكم وخليته يعطيكم بيانات الرسيفر والبطاقه وبياناتي

    هل تستطيعون تجديد اشتراكي في الباقه الكامله
    ب2712جنيه
    وهل تشتغل تلقائي عندي بالسعوديه او لا
    ارجوا التوضيح.
    وشكراً…!!

    1. يا اخي، نحن ليس لنا علاقة بالقناة وليس لنا علاقة بخدمة العملاء، تواصل مع خدمة عملاء موزع مصر من خلال الموقع التالي cne-eg.com او من خلال موقع القناة الرسمي

    1. أ/ أحمد.. لا طبعاً مينفعش لانه ببساطة كافة قنوات بي إن مشفرة تشفير آن بحيث لن تعمل كافة القنوات إلا بإستخدام الرسيفر الخاص بهم مع الكارت + الاشتراك في أي باقة تعجبك .. :)

  3. يا جماعة لو شريت باقة بي ان سنتين كاملة اللي هي ب 4 تلاف ممكن اتفرج على كل القنوات المشفرة زي كرتون نتورك انجليزي وعربي وهندى وبراعم وجيم وكاس عالم 2018 ؟

    1. السلام عليكم، أستاذي ده اشتراك شهري، ويمكنك الاشتراك بنظام التقسيط علي ربع سنة أو نصف سنة أو سنة كاملة، أنا شخصيا مشترك بنظام تقسيط النصف سنة ..!

  4. باقات بي إن سبورتس Access تحتوي علي أكثر من 35 قناة كاملة عالية الجودة هتنقل كاس العالم وبطوله اوروبا

  5. طيب انا كنت مشترك في نظام التقسيط وبعد 3 شهور الاولى مدفعتش وتم قطع الخدمة وبعد مرور سنة اتفجأت وانا عاوز اجدد بيقولوا عليك 3 فترات بصراحة انا اتخنقت ومرديتش اجدد وبقولوهم ازاي وانت قاطعين الخدمة قالوا هو ده النظام مفيش حل لده

    1. لازم كنت تدفع لانه بعد انتهاء الثلاث شهور من اشتراكك يتم قطع الخدمة ولاكن يظل اشتراكك يعمل وفي حين التجديد يتم التجديد للمدة المتبقية حتي آخر العام ، مثلا اشتركت يوم 1/1/2018 لمدة ثلاث شهور فإن تاريخ التجديد يوم 1/4/2018 وفي حالة عدم الدفع تٌقطع الخدمة ولاكن الاشتراك لا يزال يعمل حتي نهاية العام .
      للمزيد كلم 16162

  6. موقع محترف و رائع . السؤال هل يمكن الأشتراك فى مجموعة art و bein على نفس كارت الإشتراك و هل يمكن تجديد الأشتراك اون لاين ؟

    1. أشكرك أستاذى الفاضل : للأسف لا يمكن الأشتراك في باقات Art و باقات beIN عبر جهاز واحد، لان نظام بي إن الجديد يعمل بنظام تشفير مختلف بدمج كارت الاشتراك مع رسيفر خاص بنظام تشفير البث الآمن، أما ART لازالت بنظام التشفير العادي، ويتم الاشتراك وتشغل القنوات عبر كارت المشاهدة العادي ويعمل علي أي رسفر، ويمكنك التجديد أون لاين ولاكن يجب الاتصال بخدمة العملاء عبر الرقم التالي 16162

  7. هو سعر الريسيفر جديد 2018؟ اصل تقريبا غيروا الريسيفر وسعرة اعلى لو مثلا اشتركت ثلاث شهور التقسيط يبقى نظامة ايه

  8. لو انا عاوز اشترى الجهاز وعاوز اشترك فى باقه للدورى الانجليزي والاسبانى والالمانى ودورى ابطال اروبا يبقا اختار اسم انهى باقه لان الاسعار عاليه عليا

    1. حضرتك بتختار باقة TOP SPORTS هي الباقة المخصصة للرياضة بها العديد منم القنوات الرياضية بالإضافة لقنوات آخري شاهدها من خلال الصورة بالمقال (^-^)

  9. السلام عليكم
    هل لو اخذ اشتراك و رسيفر من مصر الحبيبه اقدر اتابع فيه القنوات في السعوديه او لازم اخذ الجهاز و الاشتراك من السعوديه حيث انني اسكن بالسعوديه

    1. لا يفندم لازم تجدد الاشتراك من السعودية أو من خلال الموقع الإلكتروني للشبكة أو الموزعين المتاحين عبر الانترنت، والعروض السابقة غير شاملة عرض كأس العالم، علماً أن عرض المونديال تم عرضه بمبلغ 130$ لمنطقة الخليج، ولم يتم عرضه حتي الآن في مصر .

      1. السلام عليكم
        انا عندي رسيفر واشتراك في السعودية
        ودالوقت اخي بمصر وحيجدد لي الاشتراك بنفس الكرت ورقمه وحيدفع ويجدد بمصر
        هل ينفع ويشتغل بالسعودية؟
        لان عندنا مافيه وكيل ولا موزع ولا تقدر تجدد من الموقع لان البنوك محظورة.

        1. مرحبا اخي، للاسف مش هينفع يجدد لو الاشتراك تم من السعودية أو مرة الا من خلال السعودية فقط، انما لو تم الاشتراك من مصر وسافرت بالجهاز للسعودية الجهاز والاشتراك شغالين عادي مفيش مشكلة لاكن لما ينتهي الاشتراك هيكون التجديد من مصر فقط.
          للمزيد كلم 16162

    1. للأسف لا يمكن تشغيل القنوات إلا من خلال الكارت والرسيفر المعتمد من الشبكة، وبالتالي الرسيفر السابق ذكره غير مدعوم لتشغيل القنوات .

  10. لو سمحت من ثمن اليسفير وهل اليسفير + الكارت ولو حبيبت اشترك لمدة ثلاث اشهر فقط
    وبعد كدة اغلاقه عادي لو بعد سنة أو مدة طوله وقمت بإعادة الاشتراك يبقا بنفس اليسفير والكارت

    1. اهلاً بك أخي..
      ثمن الرسيفر + الكارت موجود في المقال وسعره 1580 جنيه يدفع لمرة واحدة، اما بخصوص الاشتراك فيمكنك الاشتراك لمدة ثلاث شهور في أي باقة تريدها، وبعد الثلاث شهور ستنقطع الخدمة ولاكن سيظل اشتراكك يعمل حتي نهاية العام، وعند معاودة الاشتراك من جديد ستحسب المدة المنقطع عن التجديد بها ضمن الاشتراك السنوي، ويمكنك الاشتراك بنفس الكارت والرسيفر من جديد وفي أي وقت، فهو رسيفر عادي جداً يعمل في حالة الاشتراك أو في حالة عدم الاشتراك، للمزيد من التفاصيل كلم 16162 خدة العملاء في مصر .
      تحياتي لك ^_^

    1. أهلاً بك صديقي، سعر الريموت الخاص بالرسيفر 1000S هيوماكس هو في حدود من 80 إلي 200 جنيه، لان فيه نوعين من الريموت واحد كامل كبير (الأصلي)، والتاني صغير .
      ولو عايز تعرف الاسعار بالظبط كلم 16162

    1. لا يمكن تجديد اشتراكك من مصر ويمكنك التجديد عن طريق باي بال ويجب الاتصال بخدمة العملاء الخاصة بالقناة

    1. مساء الخير صديقي ^_^
      للاسف لم يتم الإعلان حتي الآن عن أسعار باقة كأس العالم في مصر، وللعلم هي بتنزل مجاني للمشتركين الجدد في باقة كومبليت لغاية آخر الشهر، لو انت مشترك السنادي هتلاقيها معاك مجاني، وللمزيد كلم 16162

  11. انا اشتركت من مصر طبعا في باقه التب سبورت لمده سنه تبداء من تاريخ 12/3/2018 وعايز ارقي اشتراكي لباقه الكمبوليت هل في حال عمل الترقيه لباقه الكمبوليت سوف احصل على مشاهده كاس العالم مجانا او لا
    شكرا حضرتك

  12. حضرتك لو سمحت انا مشترك فى باقه توب بينسبورت وكنت بسدد اشتراك ربع سنوى ودفعت من كام يوم اخر قسط ربع سنوى
    وضعى بعد كده ايه نفس الاقساط تفضل للسنه الجايه ولا اشتراكى بيقل ولا ايه

    1. وعليكم السلام أخي الكريم
      يمكنك دفع اشتراكك من المملكة عن طريق باي بال، او كاش يو
      يمكنك الدخول لموقع بي إن سبورتس والتحدث لأحد ممثلي خدمة العملاء وسيتم التواصل معك وإيجاد حل لمشكلتك وتجديد الإشتراك .
      أو الإتصال علي الرقم التالي (0096550007011) في السعودية

  13. انا عندى الجهاز والكارت والاشتراك انتى العام الماضي عاوز اشاهد كاس العالم ومش عاوز ادفع كتير ممكن اشترك واخد كاس العالم أو اشترى كاس العالم بس ولا ايه ممكن حد يقولي اعمل ايه

  14. السلام عليكم ورحمته الله و بركاته
    يا اخوان انا من السعودية
    هل لو اشتركت من محلات cne
    يشتغل عندي في السعودية
    لانو موقع بي ان مغلق

    1. عليكم السلام ورحمة الله وبركاته، أهلابك أخي محمد، للأسف الأشتراكات في كل دولة خاصة بها فقط، للمزيد تقدر تكلم خدمة عملاء شركة CNE في مصر علي الرقم التالي 2016162

  15. أنا من مصر لما بكلم خدمة العملاء علي اني لو اشتركت في باقة كومبليت احصل علي الاشتراك في كاس العالم مجاني .. بيقولوا لأ مصر مش بينطبق عليها الميزة دي .. ارجو الافادة والتأكيد انا مستعد للاشتراك في باقة كومبليت قبل ماينتهي العرض

  16. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته هل لو انا اشتريت الريسفر الكارت بيكون مشحون وﻻ مالوش علاقة بتمن الرسيفر

    1. لا للاسف التقسيط في علي سعر الباقات، أما الرسيفر يتم دفع قيمته نقدا دفعة واحدة ويمكنك اختيار جهاز من الأجهزة المعروضة بالمقال والمتوفرة لدي الموزع .
      تحياتي

  17. انا اشتراكي خلص في شهر 5 وعايز اجدد من شهر 9 ميش عايز ادفع القديم عايز ادفع من اول استراكي شهر 9علما ان الخدمه مقطوعه من شهر 5لحد دلوقتي

    1. اهلا بك اخي محمود 😊
      اذا كان بداية اشتراكك في شهر 5 وانتهت فترة السنة فإن السنة الجديدة يتم احتسابها عند التجديد .
      أما إذا كنت تدفع نصف سنوي وانتهي اشتراكك النص سنوي فإن الخدمة ستقطع عنك ولاكن الاشتراك ساري حتي انتهاء السنة .
      للمزيد من التفاصيل كلم 16162
      تحياتي ..

  18. السلام عليكم لو سمحت عندي الريسفر بين سبورت والاشتراك لسه فعال بس للاسف الريسفر فيه اي سي اتحرق ايه الحل هل الريسفر ينفع يتصلح او لو اشتريت ريسفر تاني مستعمل اقدر انقل اشتراك الكارت للريسفر اللي هشتريه

    1. عليكم السلام أخي
      يمكنك إصلاح الجهاز لدي أي شخص متخصص في صيانة الرسيفرات والدش، ويمكنك أيضاً استخدام رسيفر آخر وبنفس الكارت الخاص بك ولاكن يجب الرجوع لخدمة العملاء أو الموزع المعتمد لتفعيل الكارت علي الجهاز
      خدمة العملاء للمزيد 16162
      إلي اللقاء

    1. نعتذر بشدة عن التأخر في الرد، سنقوم بتحديث المقال والتأكد من كافة الأسعار مع إضافة سعر الاشتراك الجديد في باقة كأس آسيا الأمارات 2019
      عاود الزيارة لاحقاً

  19. السلام عليكم
    حضرتك بس كنت عايز اعرف انهى احسن فى الاجهزة الداعمة لبين سبورت جهاز bein 1000s ولا hu,max ولا هما الاتنين واحد مفيش فرق بينهم يعنى ؟
    وعايز اعرف هل ممكن ادفع كل شهر الاششتراك ولا لازم المبلغ كامل ؟ وهل ادفعه فى نفس المكان اللى جبت منه الرسيفر ولا مكان تانى ؟ وهل ممكن ادع عن طريق النت ؟

    1. مرحبا، محمود
      شكرا لمتابعه موقعنا..
      بالنسبة لنوع جهاز الاستقبال لا فرق بين النوعين اللي حضرتك باعتهم سوي ان نوع 1000s من بي ان نفسها ومن شركة هيوماكس، أما النوع التاني تابع لشركة CNE وده الوكيل في مصر ومن نفس الشركة هيوماكس بس الشكل واللوحة متغير ، الاول عليه لوجو بي ان وحجمه صغير نسبيا والتاني لوجو cne وحجمه متوسط .
      واعتقد انك مش هتلاقي النوع الاول 1000s متوفر بكثرة في الفروع الرسمية فخليك فالمتاح وبرضه في فترة الضمان عام كامل ..
      بالنسبة لدفع الاشتراك، تقدر تدفع كل بنظام التقسيط وهيكون أما كل ثلاث شهور او ست شهور فقط ومش متاح شهري، هتدفع سعر الرسيفر اول مرة كامل 1750 مع التقسيط .
      تقدر تدفع الاشتراك في نفس المكان اللي جبت منه الرسيفر او من خلاص تطبيق CNE علي جوجل بلاي وكمان تقدر تدفع من خلال فوري ومن خلال البطاقة الائتمانية والتطبيق نفسه، وممكن تدفع من اي فرع مش مشكلة .
      اتمني اوكون جاوبتك علي كل استفساراتهم
      تحياتي.

  20. انتشرت في الاونه الاخيره مجئ مندوبين باسم الشركة لتحصيل الاشتراكات من دون أن يكون معهم اى إثبات شخصية يدل على عملهم اوارسالهم من الشركه ويكونوا حافظين أرقام الكروت فهل هم مندوبين حقيقيين من الشركه نرجوا التنويه للاطمئنان

  21. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اخى العزيز انا مشترك فى باقة entertainment وينتهى الاشتراك فى ٢٣/٦ فهل اجدد الآن لمشاهدة كأس الأمم عند الاشتراك فى باقة كأس الأمم وكوبا إميركا. وهل أستفيد من عرض الصيف. شكرا ولك تحياتى

    1. أهلا أخي،
      عرض الصيف للمشتركين الجدد فقط، ويمكنك الاشتراك في باقة الامم الافريقية وكوبا امريكا فقط حسب الاسعار الموضحة في المقال
      للمزيد يمكنك الاتصال علي خدمة العملاء علي 16162
      تحياتي

  22. بقول لحضرتك يا فندم
    أنا مشترك قديم من سنتين في باقة القنوات الرياضية الكاملة و بدفع كل تلات شهور بانتظام و بدون انقطاع ال570 ج
    و دفعت التجديد كان يوم 28-5-2019 و حسب ما فهمت و سألت في الفرع إن لازم أدفع برده 650 ج عشان العرض المجاني للبطولتين مع تلات شهور مجانا ,, هما بقى التلات شهور إلي مجانا دول هيكونوا مجانا لإيه بالظبط ؟؟؟

    عشان أنا بعد ما رجعت البيت و فتحت الجهاز و حطيت البطاقة الاشتراك اتجدد عادي بس بعديها بأسبوعين و إلي هو النهاردة يعني بتاريخ 8-6-2019 لاقيت و أنا بقلب بالصدفة في الريسيفر قنوات BeinSports MAX1 و MAX2 و MAX3 و MAX4 شغالين و مفتوحين عندي دلوقتي من غير ما أكون دفعت أصلا ال650

    فأنا معرفش إلي حصل هنا ؟؟؟ هل هما فاتحوها عشان أنا دفعت تجديد الأقساط الشهري في الباقة570ج و حسبوها مع بعض ولا إيه ؟؟؟

    1. اهلا بك اخي
      مكتوب في آخر المقال اسعار الاشتراكات الجديدة في الباقة سواء العملاء الجدد أو الحاليين، وحضرتك تعتبر من الحاليين فلازم تدفع تمن الاشتراك في الباقة لأمم أفريقيا وللعلم أن العرض للعملاء الجدد .
      أما أن قنوات max شغالة فهي تعمل لدي الجميع بدون تشفير علي سبيل الدعاية وسيتم بدء البث وتشفيرها يوم 10/6/2019 .
      تقدر تراجع المقال من جديد او اتصل علي خدمة العملاء للمزيد 16162
      شكرا لزيارتك
      تحياتي

  23. اشتراك القنوات الرياضيه beIN sports اخر موعد له متي? لمتابعة الأمم الأفريقية و كوبا امريكا الأعضاء المشتركين

  24. لقد فاتنى اشتراك لثلاثة أشهر واريد ان اجدد الاشتراك الآن لبطولة أفريقيا واشتراك الربع السنوى واذا شحنت هل يتم دفع اشتراك الثلاث أشهر الماضية ارجو الرد

  25. انا مشترك في الباقة الكاملة وعايز اشترك في أمم افريقيا
    ذهبت الي احد الموزعين رفض اني ادفع كاش بحجه ان انا مشترك ويخصم من كارت البنك ولازم الدفع عن طريق الكارت وهو مش عندة
    طيب كلمت خدمة العملاء مشغول دائما
    عايز اتفرج علي المباراة والبطوله وعندكم رقم كارت البنك اخصموا منه الاشتراك
    او حد يقبل الفلوس كاش
    رقم كرت الرسيفر الخاص بي هو
    10388821885
    ارجوا من حضراتكم حل هذة المشكلة

  26. حسبي الله ونعم الوكيل ندفع اشتراك البين سبورت وندفع اشتراك فوق الاشتراك علشان نشاهد كأس الامم الافريقيه بجد ده ما يرضيش ربنا لو صاحب القنوات عارف ربنا مكنش يعمل كده مع شعب مصر الغلبان

    1. أهلا ومرحبا بك أخي، يمكنك الاشتراك في البطولة عن طريق الذهاب لأقرب فرع به فوري بشرط أن يكون لديك شتراك قبل ذلك في أي باقة آخري، بمعني آخر لديك الرسيفر والكارت ثم اتبع الآتي :
      1. ادخل علي اشتراكات واعلانات
      2. اختار CNE
      3. اختار beIN
      4. ادخل رقم المشترك
      5. اختار الباقة
      6. سيظهر اسم المشترك والقيمة المراد دفعها
      7. ادفع واستلم الايصال
      في حالة عدم امتلاكك للجهاز قم بالذهاب لأقرب فرع لشركة cne او اتصل علي 16162 للمزيد من المعلومات
      تحياتي

  27. انا عندي إشكاليه
    هل لو انا عامل باقه complete مثلا وبطولة كاس العالم مثلا بدأت السؤال هنا هل هدفع اشتراك تاني لكاس العالم ولا خلاص الاشتراك مدفوع لكل البطولات مقدما ؟؟؟

  28. هو ينفع اشتري رسيفر مستعمل ومنين لوسمحت لأن الجهاز الجديد غالي ولو اشتركت في باقة شهرية بعد ما يخلص الشهر لو انا مش عاوز اجدد وبعد مثلا ٣شهور عاوز اجدد هل سادفع قيمة الاشتراك الأشهر الماضية وشكرا ارجو الرد

    1. السلام عليكم
      أهلا أخي، يمكنك شراء جهاز مستعمل عادي جدا بشرط الذهاب أنت والشخص الذي سيبيع لك الجهاز لأقرب فرع عملاء لعمل تنازل لك وتغيير الجهاز باسمك ليمكنك التحكم فيه مستقبلاً، للمزيد يمكنك التواصل مع فريق خدمة العملاء علي 16162
      تحياتي

    1. اهلا اخي
      كل التفاصيل موجوده في المقال بأية من الدفع الشهري والثلاث اشهر والنصف سنوي والسنوي .
      فقط قم باختيار الباقة وستجد كل تفاصيلها أمامك بالمقال.
      أما بخصوص الاشتراك فهناك عرض سينتهي بعد أقل من ساعتين وهو الاشتراك في الباقة الرياضية السنوية وستحصل علي ترقية مجانية الباقة الكاملة لمدة سنة .
      للمزيد اتصل علي 16162.
      تحياتي وشكرا لزيارتك..

  29. انا من السعوديه هل استطيع الحصول على جهاز 4k مع اشتراك لمدة سنة . واذا كان الجواب بنعم فهل هناك وسيلة تواصل عن طريق واتس اب او رقم دولي .

    1. السلام عليكم استاذ خالد.
      هناك ارقام هواتف في المقال يمكنك التواصل معها من خلال الواتس اب
      والتسهيل عليك قم بالتواصل مع هذا الرقم 6038202413 1+ عن طريق الواتس اب.
      وسيساعدك في الحصول علي طلبك في اسرع وقت
      شكرا لزيارتك لنا.
      تحياتي

    1. أهلا أخي
      الاشتراك سهل جدا، أحنا هنا بنعرض ليك كل تفاصيل الباقات والاسعار وطريقة الاشتراك وكمان بنعرض ليك عناوين الفروع ورقم التواصل
      تقدر تشترك في الباقة المناسبة ليك من خلال اقرب فرع ليك، وتقدر تعرف اقرب فرع من الرابط الموجود في المقال
      هيحول لموقع الشركة الرئيسي وتحتار البلد مصر وتختار المحافظة بتاعتك وهيعرضبك الفروع في مدينتك وارقامهم
      تقدر كمان تعرف اكتر من خلال الرقم ده 16162
      تحياتي لك

    1. مرحبا اخي
      جميع الاسعار موجودة بالمقال، يمكنك اختيار الباقة المراد الاشتراك بها وستجد كافة القنوات المتواجدة بها والاسعار وكل تفاصيلها، الباقة التي تريدها ستجدها تحت اسم Sports.
      سعر الاشتراك بها كل 3 شهور هو 570ج، وكل 6 شهور 1140ج، وكل سنة 2280ج. وسعر الرسيفر لمرة واحدة هو 1700ج.
      وللمزيد 16162
      اتمني أكون أفدتك
      لا تتردد في الاتصال مجددا أن احتجت شئ.

    1. مرحبا بك
      كافة معلومات واسعار الباقات موجودة في المقال، واسعار الأجهزة موحدة ايضا، كل ماعليك هو معرفة اقرب فرع لك من خلال الرابط الموجود في المقال
      واختيار البلد والمدينة وسيظهر لك العنوان الخاص بالفرع وايضا ارقام الهواتف.
      للمزيد كام 16162
      تحياتي لك

  30. لو سمحت انا مشترك بتاريخ 4/11/2019 في الباقه الرياضيه كنت عايز اعرف بطوله اليورو والكوبا امريكا هتتزاع عندي ولا لا

    1. صباح الخير..
      الموضوع بسيط جدا، اولا ممكن من خلال التطبيق الخاص بشركة cne وهتلاقيه موجود علي جوجل بلاي.
      او ممكن من خلال ماكينة فوري، بس الافضل تروح اقرب فرع ليك علشان تتأكد من كل بياناتك واشتراكك وخد معاك رقم الكارت الخاص بالرسيفر بتاعك.
      لو عايز تعرف اقرب فرع ليك ابعتلي مدينتك، وانا هرد عليك بالعناوين اللي فيها، او ادخل علي الرابط اللي فالمقال بتاع عناوين الفروع هتلاقي كل حاجة..
      تحياتي

  31. السلام عليكم
    أ.مصطفى انا مسافر النهارده ومحتاج رسيفر جديد اتواصلت مع فروع قالو الرسيفر مش موجود عندنا لو ممكن تساعدني بمكان فرع يكون الرسيفر متوفر فيه .
    وشكرا .

    1. صباح الخير يا استاذ عبدالرحمن
      ممكن تعرفني مكان حضرتك بالظبط أو حضرتك مسافر مكان ايه وهبحثلك وهجيب لك اماكن الفروع وعنوانهم وأرقام هواتفهم وتتواصل معاهم ونشوف هل متاح أجهزة ولا نشوف فرع تاني.
      او تقدر تدخل علي اللينك اللي في المقال وهيحولك لصفحة تانية فيها كل الموزعين المعتمدين في مصر واختار المدينة وهتلاقي كل العناوين والفروع وكده..
      بالتوفيق لك
      شكرا لزيارتك 🙂

    1. مرحب استاذي الفاضل
      اللائق مش هينفع تجدد من مصر لان اشتراكك من بره، المفروض بتجدد من المكان اللي اشتركت منه، ولو روحت تجدد من السعودية مش هينفع لأن السعودية عاملة حظر للشبكة، حلك تكلم خدمة العملاء في مصر علي 16162 او تجدد من خلال وسيط وهتلاقي رقم له في أول المقال..
      او كلم خدمة عملاء بي ان مباشرة من خلال الأرقام في المقال علي واتساب ..
      عموما حاول تكلم حتي لو خدمة عملاء بي ان وان شاء الله تلاقي حل عندهم..
      بالتوفيق ان شاء الله ⁦❤️⁩

  32. اغلي خدمة واغلي ريسيفر في الوقت الذي نجد عشرات الريسيفرات المتخصصة في فك شفرتكم بالكامل ولايزيد سعرها علي ربع تكاليفكم
    لماذا لاتقضوا علي هذه الظاهرة بكسب عشرات الملايين من عشاق الكرة في مصر ةتخفيض الاشتراكات الخيالية

  33. بما ان كل الدوريات تم تعليقها والخسارة على الكل طب ذنب المشتركين وياريت الشركة تدرس فى منح المشتركين اى خصومات واوعروض اضافية تعويضا لهذا الضرر وعلى سبيل المثال لا الحصر منح المشتركين الحالين خصم ٥٠% على الاشتراك الشهرى وليكن لمدة شهرين او….
    مجرد اقتراح

  34. انا مشترك في قنوات بي ان من اكثر من ثلاث سنوات واجدد عن طريق التطبيق لكن اخر مره تظهر لي عبارة لا يمكن التجديد لهذا العميل

  35. انا عندي ريسيفر بتاع البين سبورت. وعندي كارت. بس ماشحنتش من فترة طويلة. وحابب اجدد دلوقتي ممكن وبكام. الباقة الرياضية بس

    1. مرحب صديقي
      رقم خدمة العملاء متوفر في المقال وهو 16162
      ونصيحة: يمكنك معرفة كافة معلومات اشتراكك والتجديد والكثير من خلال تنزيل تطبيق CNE علي هاتفك سواء اندرويد أو ايفون
      وستعرف كافة التفاصيل عن اشتراكك وحسابك
      تحياتي لك

  36. انا مشترك كارت 10110679163 ولم اسدد الاشتراك من اول توقف الدوريات الموسم الماضى وارغب فى التسديد مرة اخرى برجاء بحث موقفى

    1. السلام عليكم، أخي الليثي..
      واضح من كلامك أنك لم تسدد دفعات مستحقة، وبالتالي أصبح عليك مديونية مستحقة الدفع حتى انتهاء فترة التعاقد الأولى بعد ذلك يمكن التجديد مرة آخري..
      أنصحك بالتسجيل في برنامج شركة CNE من خلال الجوال، ستجد البرنامج على جوجل بلاي، قم بتحميله والتسجيل من خلاله وتابع اشتراكك يومياً وتقدر تبث اشارة والكثير..
      تحياتي لك..

  37. اي شخص اشتراكه قرب على الإنتهاء او انتهى اشتراكه بإستطاعته ان يجدد الاشتراك من اي دوله كانت
    واي شخص بالسعوديه يريد تجديد اشتراكه يراسلني هنا انا لست موزع ولا اسوي دعايه لموزع كان
    ادله على شخص يجدد الاشتراكات وسلامتكم

  38. انا قمت بالاشتراك في باقه سبورت ولم تشتغل قناه bein4k , هل لها برمجه معينه ام يلزم ترقيه الاشتراك وفي حال الرغبه بالترقيه ماهي الطريقة وشكرا

  39. انا من السعودية..
    ممكن تدلوني على أحد يقدر يساعدني..
    يشتري لي رسيفر هيوماكس ويشترك..
    ويشحنه.. طبعاً كل شي بحقه
    يااااليت التواصل وااااتس
    وشكراً مقدماً

    1. مرحبا بك
      تجديد اشتراك بي ان سبورت السعودية أون لاين رقم (0096550355377)
      تواصل معه وسوف يفيدك أو قم بالدخول الي موقع بي ان الرسمي والدخول الي الموزعين المعتمدين واختار الدولة السعودية وستجد كافة الموزعين في المملكة
      تحياتي

  40. انا سودانى مقيم في الاسكندرية الان .مشترك في باقة بى ان سبورت الرياضية لمدة عام. وتتنتهى فىاكتوبر الحالى يوم ١٦/١٠ .جهازى المستعمل DS1724BIS
    ارغب فى تجديد الاشتراك لعام اخر ونفس الباقة الحالية كيف يتم ذلك مع الشكر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى